poniedziałek, 22 lipca 2013

Woda brzozowa !

Woda brzozowa - Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów normalnych i z łupieżem.
Wysoko-odżywcze ekstrakty z liści brzozy pielęgnują włosy i rewitalizują skórę głowy. Prowitamina B5 nadaje włosom połysk i wzmacnia je. 
Dzięki specjalnemu połączeniu aktywnych substancji
- poprawia się ukrwienie skóry głowy,
- włosy stają się mocniejsze,
- nabierają blasku i objętości, a łupież znika.

Skład: Aqua, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerin, Betula Alba Leaf Extract, Betula Alba Juice, Alcohol Denat., Sodium Benzoate, Panthenol, Parfum, Potassium Sorbate, Citric Acid, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 19140  

Cena- 5.99 zł 

Zastosowanie: psikałam skalp i wykonywałam dokładny masaż całej głowy 2 razy dziennie : rano i wieczorem :) 

Efekty: przy linii czoła pojawiło się mnóstwo malutkich baby hairs :)  włosy się wzmocniły, ale wypadają tak samo jak wypadały :/ 

Teraz o wodzie brzozowej  z Rossmana, którą zakupiłam niedawno, ale zauważyłam już efekty :)


PLUSY:
-ładnie pachnie
-jest wydajna 
-tania

MINUSY:
-wydaje mi się że delikatnie przetłuszcza włosy :P 

Ps. urosły coś? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D