środa, 24 lipca 2013

Tanie nie znaczy złe - "kolorówka"

Cześć dziewczyny, dzisiaj przychodzę do was z postem , które sama lubię czytać :) Są to "tanie" produkty i firmy kosmetyczne które polecam :) Nie przeciągam zaczynamy :P Pochwalcie się waszymi perełkami :) 

1. Bell- Z tej firmy mam tusz do rzęs, 4 linery i puder (który gdzieś zapodziałam) . Tusz do rzęs:

*MAXXI LASH VOLUME MASCARA - tusz fajny, ładnie pogrubia, troszkę wydłuża, ale najlepsze jest to że kosztuje niecałe 10zł i jest pakowany w opakowanie, osobno szczoteczka i osobno tusz :) Kupiłam w biedronce.
*WOW CRAZY VOLUME MASCARA - tej maskary nie ma na zdjęciu, bo juz ją zużyłam, ta była o wiele lepsza od tej różowej ze zdjęcia, bo miała silikonową szczoteczkę- a ja takie lubię, również kupiłam w biedronce za niecałe 10 zł :) 
*linery- 2 brokatowe mające pędzelki standardowe miękkie, ale jestem w stanie zrobić nimi bardzo cienką kreseczkę :p 2 kolejne są to linery niebieski i czarny mające aplikator gąbeczkowy, bardzo precyzyjny. Mają świetny pigment i kosztują niecałe 6zł. 

2. SYNERGEN- kolejna bardzo tania firma kosemtyczna dostępna tylko i wyłącznie w Rossmanie. Ja posiadam:
*Kompakt Puder (Antybakteryjny puder w kompakcie) : świetnie matuje, nie robi efektu mask, (jedynie musicie zwrócić uwagę na kolry, bo są poodwracane, najciemniejszy jest najjaśniejszy) , kosztuje 9zł, na promocji do dostania za 6 zł :) 
*Tonujący krem antybakteryjny- Ten krem bardzo dobrze kryje niedoskonałości cery, jest lekki, nie roluje się, nawilża, kosztuje 6zł :P 
3. Essence- firma bardzo dobra, posiadająca duże zaopatrzenie. Do dostania w Naturach i prywatnych drogeriach. Ja mam:
* Eyeliner w żelu- bardzo trwały, nie rozmazuje się, głęboki intensywny kolor, kosztuje 12zł. 
*I Love Berlin ,Eyeliner w płynie- ładny kolorek, długo się utrzymuje, jedyny minus że była to limitowanka ;/

Długotrwała kredka do oczu - utrzymuje się bardzo długo, ma ładne kolory , kosztuje ok. 6zł
*baza pod cienie- cienie trzymają się na niej cały dzień, kosztuje 9zł, jedyny minus to kolor , na moją cerę za ciemny, ale po rozsmarowaniu wtapia się :) 
* korektor w sztywcie-  dobrze przykrywa niedoskonałości i utrzymuje się długo, cena to ok. 8zł. 
*pędzelki- każde pędzelki do oczu jakie z tej firmy mam są świetnej jakości :) 
4. SENSIQUE- firma znajdująca się jedynie w Naturze. Posiadam:
* korektor w kredce- mój ulubieniec od kilku miesięcy, zakrywa świetnie, posiada bardzo duży pigment, cena to ok.6zł
*podkład- idealny na upalne dni, świetnie się sprawdza do wyrównania kolorytu cery, ma lekką konsystencje, ładnie pachnie, matuje, jednak nie zakrywa niedoskonałości :/
*paletka cieni- recenzja  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D