niedziela, 14 lipca 2013

Duet Szampon i Odżywka Argan Oil Joanna !

Cześć, dzisiaj przychodzę z recenzjom rozsławionej lini "Argan Oil" z Joanny. Zakupiłam szampon i odżywkę, chciałam przetestować na sobie to cudeńko :)  Kupiłam ten duet w Lewiatanie za 6 zł, nigdzie indziej nie widziałam. Próbowałyście kiedyś?  Ja zawsze kupowałam te szampony z serii bodajże "Naturia" i byłam z nich bardzo zadowolona. A co sądzę o tej serii? Zapraszam do czytania dalej :p
To może zacznę od tego, że jak i szampon tak i odżywka są niesamowicie niewydajne ! Niestety ale po użyciu może z 7 razy zastała mi troszkę więcej niż połowa. Zapach jednak jest tak bardzo przyjemny, migdałowy, coś bardzo słodkiego, a takie zapachy kocham :) Opakowania standardowe, wytrzymałe i poręczne. Jedyny błąd jaki zauważyłam to można się pomylić pod prysznicem, ponieważ odżywka od szamponu różni się tylko kolorem zakrętki :)

Szampon Joanna, Argan Oil - 


PLUSY:
-ładnie pachnie
-ładna konsystencja 
-ładnie się pieni 
-tani
-oczyszcza nawet nawet :) 
-ładne opakowanie

MINUSY:
-olejek arganowy daleko, daleko w składzie
-niewydajny
-nie zauważyłam odbudowania włosa jak obiecuje producent : / 
- plącze włosy 

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:
Szampon z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura szamponu zawiera olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. 
Szampon doskonale myje i pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Wygładza włókna włosów przywracając im zmysłowy połysk i nadaje włosom miękkość i witalność. 
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest teraz dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. 
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 


Odżywka Joanna, Argan Oil -


PLUSY:
-ładny zapach
- tania
-pomaga w rozczesywaniu kudełek
-włosy ślicznie pachną nawet na następny dzień

MINUSY:
-nie wydajna
-może obciążać, ja nakładam od ucha w dół :)
-olejek arganowy daleko w składzie, podobnie jak szampon
-nie zauważyłam odbudowy włosów

ZAPEWNIENIA PRODUCENT:

Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Same widzicie zdania są podzielone inni je kochają, inni nienawidzą. A wy jak? Ja chyba jestem na środeczku :) 

PS. Kupiłam sobie wczoraj taki grzebień do wczesywania odżywki, miałyście kiedyś styczność z taką aplikacją maski lub odżywki ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D