środa, 31 lipca 2013

Kosmetyczka wyjazdowa !

Cześć dziewczyny, w sobotę wyjeżdżam nad morze do Niechorza. Musiałam się spakować , i dzisiaj pokaże wam co znalazło się w mojej kosmetyczce :D Okej więc zaczynamy :) 
Kosmetyczkę kupiłam w Rossmanie kilka lat temu :) 

1.Gąbeczka do zmywania maseczek
2.Próbki kremów do twarzy z Pharmaceris (krem mi się kończy)
3.Maseczki do twarzy
4.Lakiery do paznokci
5.Pilniczek do paznokci
6.Golarki do golenia
7.Przelany peeling morelowy-klik
8.krem ziaja do cery tłustej i mieszanej-klik
9.Najzwyklejszy zmywacz do paznokci
10.Przybory do włosów (gumki,wsuwki,opaska,donat)
11.Balsam do ust nivea
12.Paletka cieni- klik
13.Bell lip tint
14.Maskara Bell-klik
15.Pędzelki do cieni - do rozcierania i nakładania na całą powiekę 
16.Baza pod cienie Essence
17.Korektor Essence
Dobra Kochane, to są już wszystkie moje rzeczy które zabieram, a mieszczą się w kosmetyczce :D Kosmetyki pielęgnacyjne się niestety nie mieszczą :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D