czwartek, 25 lipca 2013

Pielęgnacja mojej tłustej cery :)

Cześć dziewczyny dzisiaj przychodzę do was z moją codzienną pielęgnacją cery. Mam cerę tłustą, jak przystało na typową nastolatkę.

Rodzaj cery: 
-tłusta
-z wągrami w strefie T
-od czasu do czasu wyskakuje " nieprzyjaciel "

Pielęgnacja:

1.Myję buzie dwa razy dziennie, rano i wieczorem pianką z Synergen. Do zeszłego tygodnia żyłam w przekonaniu że jest świetna, teraz jednak widzę że nie za bardzo radzi sobie z "łojem" brzydko brzmi, ale taka prawda. Wykończę ją i przejdę do czegoś mocniejszego :P





2.Po umyciu twarzy tonizuje twarz tonikiem z ziaji, jest bardzo fajny i tani, sprawdza się do tego co ma robić czyli tonizować i odświeżać :) 


 3.Nakładam krem by nawilżyć i uspokoić cerę po wszystkich zanieczyszczeniach w ciągu dnia, bądź nocy :D Krem świetnie się sprawdza i unormował wytwarzanie sebum. Nie zapycha i ładnie pachnie. Znowu jest z ziaji, ponieważ bardzo lubię tę firmę :P

4. Od czasu do czasu jak wyskoczy mi jakiś pryszcz "zabijam" go pastą cynkową, dostępną w każdej aptece. Wysusza i sprawia że wypryski szybciej "dojrzewa" albo znika :) 

 5. Raz, albo 2 razy w tygodniu wykonuje peeling. Jest to peeling morelowy z Soraya, albo

z Kolastyny. Oby dwa bardzo dobrze "zcierają" naskórek. Ten z  Kolastyny jest delikatniejszy :D
To już wszytko, napiszcie co wy używacie, a teraz ja lecę korzystać z ładnej pogody, a na koniec taki mały pomocnik zainteresowany moimi kosmetykami podczas robienia fotek :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D