środa, 17 lipca 2013

Biosilk, Naturalny jedwab - odżywka regenerująca bez spłukiwania !

Hej, kolejne włosowe odkrycie, które od jakiegoś czasu pokochały moje włosy :D

OBIECUJE PRODUCENT:

Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. 
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem. 
Bez spłukiwania. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.
Produkt jest bardzo wydajny. Dostępny w opakowaniach o różnej pojemności, od 15 do 150 ml.

Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben

PLUSY:
-ładnie wygładza włosy
-jest tani (kosztuje 6 zł, na promocji kupiłam za 3 zł)
-wydajny (bardzooo)
-pomaga rozczesać niesforne kosmyki
-ładnie pachnie
-łatwo dostępny


MINUSY:
-ja nie zauważyłam, jednak moja koleżanka nałożyła za dużo i posklejał jej włosy :) 



OCENA: 
5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D