niedziela, 28 lipca 2013

Bell Glam Night Eye Liner - czyli kreski z Bell :)

Cześć dziewczyny, dzisiaj mam dla Was kolejną recenzje produktów, które bardzo lubię :)  Zasypuje was recenzjami dlatego, że za tydzień będę już moczyć dupkę w morzu, i nie będę  miała po prostu czasu na takie precyzyjne posty :D  
Kupiłam te linery wszystkie 4 w biedronce. Niestety nie wiem czy są one gdzieś dostępne :/ 3 kolorki kupiłam kawał czasu temu bo było to w Sylwestra :P Ten niebieski kupiłam niedawno :) Brokatowe używam najczęściej jako cień czyli: nakładam liner na powiekę i rozcieram pędzelkiem (efekt cudowny, szczególnie jako baza pod cień). Mają też one inny aplikator, ale aplikacja jest bardzo podobna :D 

Cena: 6zł

PLUSY:
-ładne kolory
-długo się utrzymują (niebieski bardzo ciężko się zmywa)
-można wykonać bardzo precyzyjną kreseczkę 
-nie rozmazuje się 
-łatwo się zmywa 

Minusy:
-dostępność : / widziałam je jedynie w biedronce . 

Opinia: 5/5

Czarny i niebieski mają takie same aplikatory

Brokatowe mają takie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D