wtorek, 30 lipca 2013

Bebeauty Peelig do Ciała- mango !

Hej dziewczyny, jest was coraz więcej co bardzo mnie cieszy i motywuje :D Dzisiaj recenzja produktu wyprodukowanego przez Biedronkę. Kupiłam ten peeling dosyć dawno, niestety nie wiem czy jest on dostępny : / Okej przejdę do rzeczy . Przez opakowanie widziałam, że ma duże drobinki jakiś owoców, więc co za tym idzie : powinien ścierać naskórek :) To tak zawiodłam się nie peelinguje w ogóle. :) Był tani więc nie żałuje, używam go teraz do pielęgnacji moich stópek :P 

CENA: ok 6zł

PLUSY:
-ładny zapach
-szczelne opakowanie
-cena

MINUSY:
-rzadka konsystencja (produkt wylewa się) 
-nie peelinguje ( obkleja tylko ciało, swoją konsystencją, ciało jest klejące i śliskie)
-nie odświeża
-nie myje (czuje się nieświeża po użyciu go)

OCENA: 2/5



Ps. chciałybyście może zobaczyć co zawiera moja kosmetyczka wyjazdowa? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D