czwartek, 18 lipca 2013

Ulubieńcy Ostatnich miesięcy !


1. Ziaja, Intensywna Pielęgnacja Włosów, Maska do włosów `Intensywna odbudowa ceramidy`- maska ślicznie pachnie, jest bardzo tania bo kosztuje 6zł, regeneruje włosy, włosy są bardzo miękkie w dotyku.


2.Biosilk, Silk Therapy (Naturalny jedwab - odżywka regenerująca bez spłukiwania) osobna recenzja :D jedwab ma swoje zwolenniczki i przeciwniczki, ja zdecydowanie jestem w tej pierwszej grupie :)
CENA: 6zł

3.Soraya, Beauty Therapy, Morelowy peeling ultra oczyszczający - jest to podobno podrubka tego rozsławionego przez dziewczyny peelingu z St. Ives , ja go nie używałam, ale wiem że i ten z Soray jest naprawdę godny polecenia :) Świetnie oczyszcza, skóra jest gładka i napięta (ale nie ściągnieta) , szczególnie dobrze się sprawdza jak schodzi mi skóra z noska (jednak trzeba na niego uważać bo to taki typowy zdzieracz). Tylko jednym minusem jest zapach mi on osobiście nie przypadł do gustu :/
CENA: 13zł

4.Olej rycynowy- kocham ten olejek za wszystko oprócz zapachu i konsystencji (jest ona bardzo gęsta i ciężko się ją nakłada na włosy) mimo tego ja podgrzewam olej w kąpieli wodnej i wsmarowuje w skalp, jednocześnie wykonując delikatny a dokładny masaż :) Stosuje go również na końcówki i rzęsy :D Rzęsy urosły i zregenerowały się :P 
CENA: 9zł

5.Babydream, Pflegeöl (Olejek pielęgnacyjny)- z tej oliwki chyba nie zrezygnuje. Jest to mój ulubieniec ever :D Nadaje się do nawilżania ciała, jak i włosów. Ślicznie pachnie, jest dostępny w Rossmanach w całej Polsce, jest tani. KOCHAM GO jednym słowem :) 
CENA:  ok.7zł

6.Farmona, Sweet Secret, Waniliowy scrub do mycia ciała `Wanilia i indyjskie daktyle` - pięknie pachnie, ma bardzo treściwą konsystencje, duże drobinki peelingujące, ciało pachnie nawet po zastosowaniu go :)
Występuje w wielu zapach, które na pewno znajdą się u mnie w łazience 
:D 
CENA: 9-15zł 

Kochani to są tylko nieliczni z moich ulubieńców, nie chciałam was zanudzać rzeczami do włosów (a wierzcie mi jest ich dużo), pochwalcie się jacy są wasi ulubieńcy, ja chętnie poczytam i może nawet się na coś skuszę :) 
Buziaki :*
Ja relaksując się przy maseczce i koktajlu z owoców zapraszam was do obserwowania bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D