sobota, 27 lipca 2013

Essence, Stay with Me Longlasting Lipgloss -Długotrwały błyszczyk do ust

Heeejj. Dzisiaj też recenzja i mam nadzieję że was to nie znudzi :) Kupiłam ten błyszczyk przede wszystkim dla kolorku- kolor żywo różowy :D Słyszałam też że utrzymuje się kilka godzin po aplikacji.Ja nie mogłam już z nim wytrzymać i oddałam go mamie :) Mama zużyła go całego (dla mojej mamy nie robią różnicy błyszczyki, ważne by miał ładny kolor). Ja posiadam kolorek CANDY BAR.  Jaka jest moja opinia ? Zobaczcie :P

Cena:  ok 9zł

PLUSY:
-ładny zapach
-ciekawy aplikator
-duża gama kolorystyczna
- cena

MINUSY:
-utrzymuje się 10 minut
-podczas mówienia wchodzi we wszystkie szczelinki ust 
-robi tak zwaną "ramkę" wokół ust (środek schodzi, zostaje w kącikach)

Ocena :  2/5 

Polecam?   NIE, NIE 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D