poniedziałek, 29 lipca 2013

Tanie nie znaczy złe - "pielęgnacja"

Hej, dzisiaj w ten upalny dzień przychodzę do was z drugą częścią "tanie nie znaczy złe". Przedstawię wam kilka firm, które przypadły mi do gustu, a mają niską cenę :D No to zaczynamy :)

1. Joanna- Polska firma, bardzo tania :D Produkująca kosmetyki do pielęgnacji cała i włosów. Urzekły mnie przede wszystkim szampony z serii "Naturia", które kosztują góra 5zł. Są niesamowicie wydajne i skuteczne w swoim działaniu :D  
Na zdjęciu:
-szampon i odżywka: recenzja-klik :D
-krem do rąk czekoladowy:dobrze nawilża, pięknie pachnie, jest bardzo wydajny
-pianka recenzja-klik :D

2. Ziaja- jest to moja ulubiona firma. Mam z niej prawie wszystko od balsamów po pielęgnacje twarzy. Nigdy się na niej nie zawiodłam. Jest ogólnodostępna, bardzo tania i przede wszystkim działa :) 
Na fotce są przykładowe rzeczy, nie zmieściły by się w kadrze wszystkie cuda które mam z tej firmy :P
Na zdjęciu:
-szampon do włosów z łupieżem pokrzywowy: oczyszcza włosy, łupież znika po regularnym stosowaniu, włosy aż "skrzypią" bez użycia odżywki :D 
-tonik nagietkowy: tonizuje i odświeża twarz
-odżywka intensywnie odżywienie: nadaje włosom blasku, są bardzo miękkie i odżywione, bardzo ładnie pachną 
-szampon intensywne odżywienie: myje włosy, nie obciąża ich
-masło kakaowe spray przyspieszający opalanie: ładnie pachnie, skóra ładnie się opala

3. Garnier- Firma z której najbardziej lubię rzeczy do włosów, nigdy się na nich  nie zawiodłam :D

Na zdjęciu:
-szampon Color Resist: myje włosy, ładnie pachnie, nie zmywa koloru
-odżywka Ultra Doux Sekrety Prowansji:  włosy ładnie pachną, dobrze się rozczesują, nie obciąża

4.Isana- Firma występująca tylko w Rossmanie, bardzo tania, ma swoje perełki jak i bubelki :D 

Na zdjęciu:
-woda brzozowa: recenzja-klik :D
-suchy szampon: odświeża włosy, ładnie pachnie, wydajny
-masło do ciała: ślicznie pachnie, bardzooo wydajne, duża pojemność (500ml), dobrze nawilża
-żel pod prysznic: kosztuje niecałe 3 zł, dobrze myje

5. Perfect- firma w której odkrywam coraz to nowe perełki :)
Kocham ich masełka do ciała, miałam ich kilka i na żadnym się  nie zawiodłam :D 

-masło do ciała: świetnie nawilża, pięknie pachnie
-maseczki do twarzy: nawilżające : dobrze nawilżają, oczyszczające: oczyszczają :D

No to dziewczyny pochwalcie się swoimi perełkami :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D