sobota, 13 lipca 2013

Małe zakupy !

Hej, dzisiaj na moim początkującym blogu chce wam pokazać moja zakupy które wczoraj poczyniłam :)
Mam nadzieje że wam się spodobają i klikniecie "obserwuj" :* To nic nie kosztuje a cieszy strasznie :p Buziaki dziewczyny i do zobaczenia niebawem w kolejnych  postach :)


1.Bell, Permanent Make - Up Lip Tint (Szminka w kremie)
 Sekret działania produktu to formuła `long lasting`, która sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki zawarte w formule Lip Tint barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dostępny w sześciu odcieniach. 
No to tak : bardzo długo się trzyma jak zauważyłam :) Kolor staje się coraz bardziej intensywny jak dodajemy kolejne warstwy :D  (zakupiłam w naturze za około 9 zł.) 

2.Ziaja, Intensywna Pielęgnacja Włosów, Maska do włosów `Intensywna odbudowa ceramidy`Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Zawiera ceramidy i d-panthenol. Uzupełnia niedobór składników budulcowych. Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów. 
Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.
Naczytałam się dużo o tej masce. Skusiłam się na nią w Auchanie za uwaga cene 6zł :) Taka niska cena, czy okaże się bubelkiem ? Jeszcze nie otwieram zostawiłam ją sobie na później  będę używać po wyjeździe nad morze :D 

3.Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Odżywka do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy`
Morelowa odżywka do włosów z tendencją do przesuszania. Odżywia i chroni włosy od nasady po same końce. Ułatwia rozczesywanie bez obciążania włosów.
Naturalne bogactwo Prowansji przez wieki było źródłem dobroczynnych roślin. Rośliny i wytworzone z nich składniki pozwoliły odsłonić prawdziwe tajemnice piękna, przekazywane sobie przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Zainspirowały słynne zabiegi upiększające, które są popularne do dziś. W odżywce w nowoczesny sposób zastosowano ekstrakty i olejki eteryczne prosto z Prowansji. 
Tę odżywkę kupiłam również w Auchanie za cenę 5.50zł :) Też bardzo mało, przetestuje i dam znać jak się spisuje ! 

4.Ziaja, Nuno, Antytrądzikowy krem tonujący Tonuje niedoskonałości skóry, nadaje równomierny odcień i poprawia koloryt, zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii, nawilża skórę, nie zatyka porów. 
Kurcze mam nadzieję że mnie nie zapcha i nie wysypie po nim. Sprawdzałam kolor i jest ok :) Kupiłam w naturze za 11 zł .

5. Maseczki z Ziaji - recenzja klik !

Ps. Może macie ochotę na jakąś recenzje któregoś z tych produktów? Może dacie jakieś pomysły co zmienić w blogu? i jakie posty dodać ? :) 
Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D