wtorek, 7 stycznia 2014

Projekt Denko : Grudzień 2013

Cześć dziewczyny, dzisiaj przychodzę z szybkim projektem denko :D Mam nadzieję, dzień wam dobrze minął, pozdrawiam :)



Peeling do Ciała Bebeauty Mango - dla mnie beznadzieja, zużyłam do peelingowania stóp, chociaż wiem że bardzo dużo z was go poleca - recenzja NIE KUPIĘ PONOWNIE
Peeling do Ciała Sweet Secret Wanilia i indyjskie daktyle - jak dla mnie cudowny zdzieram, bardzo zdziera  - recenzja  KUPIĘ PONOWNIE 
Joanna Naturia Masło do ciała waniliowy- średniaczek, pachniał masłem a nie wanilią, nawilżał ale tylko na chwilę, RACZEJ NIE KUPIE PONOWNIE

Woda Brzozowa Isana- moje kolejne opakowanie - recenzja KUPIŁAM PONOWNIE
Ziaja tonik aloesowy- nawilża, oczyszcza, tonizuje KUPIŁAM PONOWNIE
Ziaja maska intensywna odbudowa - nawilża, regeneruje, wzmacnia włosy KUPIĘ PONOWNIE (jak spróbuje czegoś innego :D)
Rossmann, Rival de Loop Żel nawilżający - pozostała tylko pompka świetne opakowanie i to tylko jeden plus tego produktu, beznadzieja (recenzja wkrótce) NIE KUPIĘ PONOWNIE

Małe denko, ale jak na mnie to i tak sporo, używałyście tych kosmetyków, a może was coś zainteresowało ? :D

Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D