piątek, 3 stycznia 2014

Pielęgnacja włosów w grudniu :)

Cześć, jako że moje włosy trochę odżyły postanowiłam zrobić taki przegląd włosowy, jak robią inne blogerki. Ogólnie od lipca zadbałam włosy, starałam się ich nie suszyć i nie prostować.
 A oto czego używałam :
1. Szampon - Timotei z Różą z Jerycha do włosów normalnych (więcej pisałam o nim tu)
2. Odżywka - Ziaja, Masło Kakaowe, Maska do włosów wygładzająca (również o niej tu)
3. Maska - L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Intensywnie regenerująca maseczka (bardzo dobra odżywcza maska, recenzja wkrótce)
4. Serum - Marion, 7 Efektów, Kuracja z olejkiem arganowym (fajne serum zabezpieczające końcówki)
5.Odżywka bez spłukiwania - Isana, Odżywka do włosów suchych i z rozdwajającymi się końcówkami (Pomaga rozczesać poplątane pasma, nie obciąża )
6. Serum- Joanna, Z Apteczki Babuni, Serum nawilżająco - regenerujące - (używany na przemian z tym z Mariona, sprawdza się tak samo dobrze)
7. Wcierki- Woda brzozowa ( klik)

Mycie- co 2 dni
Odżywka- co mycie
Maska- raz na tydzień
Serum- po każdym myciu
Odżywka bez spłukiwania- po każdym umyciu
Wcierka- raz dziennie (kilka godzin przed myciem)

Ps. Zamierzam wybrać się do fryzjera i nie wiem jak mam je obciąć by dobrze się układały bo teraz są bardzo ciężkie i w ogóle się nie układają, pomożecie??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D