środa, 1 stycznia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy roku 2013 !

Z racji tego że rok 2013 zleciał mi bardzo szybko przygotowałam dla Was dziewczyny szybki przegląd moich najlepszych kosmetyków :) Jest troszkę kolorówki jak i pielęgnacji. W tym roku postawiłam na pielęgnacje włosów i ciała. Z twarzą nie miałam dużych problemów, a to za sprawą kremu który zaraz zobaczycie :D Dużo się pozmieniało, postawiłam na minimalizm (kiedy założyłam bloga "maniaczyłam" w kosmetykach, teraz uznałam że jest mi to nie potrzebne, jestem jeszcze młoda, będę miała na to czas) . Okej zapraszam do moich ulubieńców:
1.Ziaja Med, Kuracja Antybakteryjna, Krem redukujący trądzik- ten krem to mój zbawiciel, oczyścił moją twarz z niedoskonałości (borykałam się ze stanami ropnymi), zmniejszył wydzielanie sebum, zmniejszył blizny po drobnych krostkach i uwaga kosztuje trochę powyżej 10 złotych. 
2.Ziaja, Masło Kakaowe, Maska do włosów wygładzająca- zabójczy zapach, nie obciąża, włosy są po niej wygładzone, lśniące, wyglądają na zdrowsze, utrzymują dłużej świeżość. Cena około: 5 złotych.
3.Sleek Make Up, Sleek Au Naturel Palette- cudowne kolorki, długo się utrzymują na mojej tłustej powiece (z bazą), ładna pigmentacja, super cena: około 39 złotych.
4. Pędzelek do eyelinera Essence- wytrzymały (przeżył kilkanaście myć), nie odkształca się, sprawdza się do podkreślania brwi jak i do eyelinera w żelu, cena około 7 złotych.
5. Tutti Frutti Karmel & Cynamon Masło do Ciała - cudowny zapach, świetnie nawilża, nie podrażnia, nadaje się po goleniu, cena około 15 złotych. 
6.Timotei with Jericho Rose, Szampon do włosów `Moc i blask Włosy Normalne-  Świetnie się pieni, dobrze oczyszcza, nie plącze włosów, łatwo dostępny (nawet w biedronce), tani około 7 złotych. 

Wszystkie te rzeczy serdecznie Wam polecam i życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku, może macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam zamiar prowadzić bloga, już jutro możecie liczyć na niekosmetycznych ulubieńców roku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D