niedziela, 5 stycznia 2014

Garnier, Matujący i odświeżający krem - sorbet do cery mieszanej i tłustej

Hej, dzisiaj coś dla twarzy. Wiem że w lato był bum na ten krem, bo pojawił się on ze swoimi braćmi do innych cer. Były promocje i inne chwyty, więc i ja się na niego skusiłam :) Nakładałam go rano po umyciu twarzy, wchłaniał się błyskawicznie pozostawiając piękny ogórkowo-świży zapach, który bardzo kojarzy mi się z latem :D

Coś od producenta: 

Matujący i odświeżający krem – sorbet wzbogacony został w ekstrakt z zielonej herbaty o właściwościach detoksykujących.
Matuje skórę i daje uczucie świeżości, które utrzymuje się przez cały dzień. Ma nietłustą konsystencję i świetnie się wchłania.

Skład:

Aqua/Water, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Alcohol Denat., Acer Saccharinum Extract/Sugar Maple Extract, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Biosaccharide Gum-1, Cammelia Sinensis Leaf Extract, Capryryl Glycol, CI 42090/Blue1, CI 47005/Acid Yellow 3, Citronellol, Disodium Ethylene Dicocamide PEG-15 Disulfate, Glyceryl Stearate Citrate, Limonene, Linalool, Mannose, Phenoxyethanol, Pyrus Malus Water/Apple Fruit Water, Silica, Sodium Acrylates, Crosspolymer-2, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance (F.I.L B158083/1). 

Cena: około 13 złotych

PLUSY:
-wydajny (około 2-3 miesiące)
-przyjemny zapach (ogórkowo- odświeżający)
-bardzo lekka i delikatna konsystencja
-nie świece się po nim tak szybko (po koło 4 godzinach zaczyna się coś dziać u mnie to zaskakujące, bo zazwyczaj świece się po 1-2 godzinach)
-nie zapycha (nie mam tendencji do zapychania)
-tani (kupiłam za 9 zł na promocji)
-poręczne i wytrzymałe opakowanie
-nawilża  (wystarczająco na dzień)
-łatwo dostępny ( drogerie, markety)
-odświeża

MINUSY:
NIE ZAUWAŻYŁAM



To może dziwne, ale minusów nie zauważyłam, pewnie wiele z was go nie lubi, ale każdy ma inną cerę i inaczej reaguje na kosmetyki :)  Może macie jakiś krem do polecenia ? :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D