niedziela, 12 stycznia 2014

Synergen, Happy Day - Krem do Rąk :)

Hej, hej dziewczyny :) Dzisiaj coś dla rączek. Problemów ze skórą rąk nie mam, ale jestem uzależniona od lekkich kremów nawilżających, a jeszcze jak pachną ładnie to już dla mnie bajka. Własnie taką bajką jest dla mnie ten krem, bardzo go lubię, zaraziłam kremo-manią nawet mojego starszego brata. To właśnie u niego znalazłam ten krem w którym się zakochałam :D

Coś od producenta:

Wypróbuj optymalną kombinację intensywnych właściwości nawilżających i owocowego zapachu, który będzie ci towarzyszył przez cały dzień. Krem doskonale nadaje się do delikatnej pielęgnacji rąk i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Zalety:
- nawilża przez 24h,
- nie pozostawia tłustej warstwy,
- nie zawiera parabenów

Cena ok 4 złotych

Dostępność: Tylko Rossman


PLUSY:
-dla mnie nawilża (nie mam suchej skóry dłoni)
-zostawia skórę miękką i elastyczną nawet po umyciu rąk 
-pachnie cudownie (truskawkami)
-jest bardzo tani
-ma poręczne opakowanie (bardzo małe, do szkoły, pracy idealny)
-ślicznie opakowanie
-lekka konsystencja
-szybko się wchłania
-nie klei się
-wydajny

MINUSY:
brak :D 



Niestety nie wiem jakby sobie poradził ze skórą przesuszoną, bo takiej nie posiadam, ale dla mojej niewymagającej skóry jest idealny, posiadam już któreś opakowanie, jak dla mnie niezbędnik :D 
Używałyście? Znacie? Polecacie coś fajnego? :) 

1 komentarz:

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D