poniedziałek, 6 stycznia 2014

#1 Przepisy - Ciasteczka Owsiane z owocami :D

Witajcie Dziewczyny, nowa seria na moim blogu :D  Trochę zdrowego gotowania nikomu nie zaszkodziło. Przeszłam na zdrowy tryb życia i gwarantuje wam , że nic wam to nie zaszkodzi, a można zacząć od takich o ciasteczek. Uwielbiam te ciasteczka, piekę je na bieżąco, wykorzystuje do nich wszystko co wpadnie mi w ręce. Mi one bardzo smakują bo lubię owsiankę :)

Przepis:

Co potrzebne:
- banan / jabłko / inny owoc
- szklanka płatków owsianych (ja dodaje błyskawicznych, bo takie akurat mam w domu)
-cynamon
-  JEŚLI CHCESZ :suszone owoce (morele, żurawina, śliwki) , orzechy
-JEŚLI CHCESZ ( łyżeczkę miódu)
-JEŚLI CHCESZ (wiórki kokosowe)



Można dodać co się chce, lub co się ma w domu :D

1. Rozdrabniamy banana, lub ścieramy obrane jabłko na tarce ze średnimi oczkami.
2. Wsypuję płatki owsiane, i wszystko dokładnie mieszam by powstała zwarta masa.
3.Dodaje cynamon i ewentualnie inne składniki.
4. Formuje ciasteczka i piekę w temperaturze 190 stopni przez około 15 minut.
                                              GOTOWE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D