piątek, 2 sierpnia 2013

Zakupy w Rossmanie + wygrana w rozdaniu !

Hej dziewczyny, dzisiaj mam dla was ostatni post który napiszę w domku, bo już jutro będę się plażingowac nad morzem :) Okej no to pokaże wam moje zakupy w Rossmanie, jest to kilka rzeczy, dlatego postanowiłam pokazać wam moja nagrodę którą wygrałam już jakiś czas temu w rozdaniu u B&F City. Co ja wam podaję linka, pewnie każda z was zna Paulę :)  Dobra, dobra energia mnie rozpiera wiec zaczynam :D 

-Fusswohl Intensywny krem do pielęgnacji stóp: kremik zawiera 10% mocznika, więc  pewnie świetnie nawilża stópki :) Kosztował ok . 6 zł 
-ISANA Creme Dusche Kokos- żel pod prysznic o zapachu kokoska, zostawia na skórze bardzo przyjemy "film" , skóra jest miękka w dotyku i czysta. (Możecie mi wierzyć nawet podbiera mi go mój brat). Kosztował ok. 4zł
-Garnier, Hydra Adapt, Matujący i odświeżający krem- była na niego promocja kosztował 9zł. Jeszcze go nie używałam, ale możecie liczyć na recenzje :D 
-ISANA Body Creme - Miałam już kakaową wersję którą wielbiłam (skończyła się) i postanowiłam zmienić zapach i trafiło na ten. Zabieram go na wyjazd wiec zobaczę czy jest taki super jak jego poprzedni kolega :D Cena ok 8zł??


Okej to wygrana w rozdaniu :) Tę malutką próbkę alverde zdążyłam już kilka razy użyć i muszę przyznać że jest świetny. Moja twarz nigdy nie była tak oczyszczona i gładka . Żel pod prysznic zabieram nad morze, więc też  będzie testowanko :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D