piątek, 31 sierpnia 2012

NIVEA AQUA EFFECT odświeżający krem nawilżający na dzień

Cześć dzisiaj mam dla was coś dla twarzy. Mam bardzo tłustą cere i szukałam czegoś lekkiego i czegoś co nie ma parafiny. A przede wszystkim dobrego kremu nawilżającego. Znalazłam ten krem NIVEA AQUA EFFECT odświeżający krem nawilżający na dzień.
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA :
CERA NORMALNA I MIESZANA
Skóra normalna i mieszana wymaga specjalnej pielęgnacji i witamin, aby była świeża, gładka i piękna przez cały dzień.

Działanie

NIVEA® AQUA EFFECT ODŚWIEŻAJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ:
  • zapewnia głębokie nawilżenie
  • dzięki filtrom UV pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych
  • odświeża skórę, dzięki swojej lekkiej formule
  • formuła z witaminą E chroni skórę przed wpływem czynników zewnętrznych
ZOBACZ I POCZUJ NIEZWYKLE ŚWIEŻĄ SKÓRĘSkóra jest intensywnie nawilżona i odświeżona, wygląda zdrowo i pięknie.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE
FILOZOFIA NIVEANIVEA® używa składników inspirowanych naturą, aby stworzyć wysokiej jakości produkty, które wydobywają naturalne piękno Twojej skóry – abyś wyglądała i czuła się jak najlepiej.

Cena: ok 12zł

MOJE ODCZUCIA :
PLUSY :
- bardzo lekki
- nie zapycha porów
- do cery tłustej bardzo fajny
- nawilża
- ładny słoiczek
- przyjemny zapach
-tani
MINUSY:
- nie zauważyłam

PS. może miał by się ochotę ktoś zalogować? :p Z góry dziękuję :)
http://shinybox.pl/account/shinystars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany. Dopiero się uczę i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :D